حاج بیگی: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر پرونده گابریل هستند 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پول قرارداد گابریل به وکیلش داده شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

حاج بیگی: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر پرونده گابریل هستند / زلزله نیاید، قرارداد برانکو را تمدید می کنیممحمد رضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت پرونده شکایت گابریل بیان کرد: پول قرارداد گابریل به وکیلش داده شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا پرونده این بازیکن را ببندیم.


حاج بیگی ادامه داد: اگر درباره پرونده گابریل نیاز به پیگیری باشد از طریق نامه نگاری با فیفا این مشکل را حل می کنیم.


عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه فیفا محرومیت این باشگاه را لغو نکرد، بیان کرد: وکیل سوئیسی باشگاه از طریق دادگاه حکمیت ورزش موضوع محرومیت را پیگیری می کند.


او درباره وضعیت قرارداد برانکو و برادرش اظهار کرد: زلاتکو کرانچار برادر برانکو امروز در تمرینات تیم حضور یافت و قرارداد او همزمان با قرارداد برانکو ثبت می شود.


حاج بیگی درباره زمان تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ نداد و شاهد وقوع زلزله نباشیم هفته آینده قرارداد سرمربی تیم را تمدید می کنیم.


برانکو از هیچ موضوعی ناراحت نیست


حاج بیگی درباره ناراحتی برانکو از پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود تصریح کرد: برانکو از هیچ موضوعی ناراحت نیست و صحبت های لازم را با او انجام دادیم و آماده تمدید قرارداد با او هستیم.


عضو هیئت مدیره درباره اختلاف برانکو و باشگاه بر سرگذاشتن یک بند در قراردادش اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و برانکو بندی مبنی بر جدایی از پرسپولیس در صورت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران نگذاشته است.


او درباره وضعیت پول های اهدایی هدایتی خاطر نشان کرد: اگر هدایتی ادعایی درباره پول های اهدایی خود داشته باشد بررسی می کنیم. در حال حاضر به موضوع مبهم مواجه نشدیم تا رسیدگی کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار